Inspiration

Fritlagte bjælker og vindeltrappe – hvem er ikke vild med det….

Source: Bolaget

6 responses to “Inspiration

  1. Vi har savnet dig! og sikke en fed idé med grøn bjælke (trappe).

  2. Natalie Rosendahl

    Velkommen tilbage – du har været savnet!🙂

  3. OG SÅ VAR HUN TILBAGE!!! Hurra! Jeg har bjælker i min lejlighed, der desværre er malede (mørkebrune) og jeg så hellere at de var “natur”, men det har jeg ikke haft indflydelse på, så jeg nøjes med at glædes over at de er der og er smukke…

Skriv et svar

