Hvad skriver man når man har været væk så længe…..

…… vel ikke andet end undskyld for stilheden – men jeg er tilbage fra et par måneder med for meget af det rigtige arbejde…. Øv jeg har savnet bloggen – Glad for at være tilbage😉

What do you say when you’ve been gone for so long ……….. probably nothing but sorry for the silence – I’m back now after a few months with too much of the real work …. I’ve missed the blog and I’m glad  to be back😉

 Source: Bolaget

2 responses to “Hvad skriver man når man har været væk så længe…..

  1. Hej,
    det er godt, at du er tilbage.
    På det 4. sidste billede er der vist et sofabord; ved du hvor det er fra?

    • Tak – og jep er også glad for at få fingrene i min yndlingshobby igen ;o) Men jeg kan desværre ikke hjælpe dig med bordet. Men umiddelbart ville jeg kigge hos IKEA, Idé møbler eller noget i den stil. God jagt ;o)

Skriv et svar

