Wauwsy wausy wausy – det er FOR fedt!!!!

Prøv nu lige at se her – hvor vildt hvor vildt…. Er der nogen som lige har en kirke i baghaven som ikke bliver brugt, for så kunne jeg da godt være interesseret😉

Look look look at this – this is TO cool…. Is there anyone who has a church in the backyard they’re not using, because I might be interested😉

Foto: © Frank Hanswijk, sidseloglasse, yatzer

8 responses to “Wauwsy wausy wausy – det er FOR fedt!!!!

  1. Det er ret sejt! Lidt for højloftet og hvidt til mig, men sjovt at bo i en kirke🙂

  2. Det er simpelthen så gennemført🙂 I like:)

  3. Så fedt!!!😀 Og nice de lige topper den med de seje wallpapers😛

  4. Det kan jeg godt lide.

  5. Fed idé! Og ret vildt at bo i en kirke.. Men ligesom Stine er der også liiige lidt for højt til loftet for mig. Men fedt🙂 Og kan godt lide inretningen ..

  6. Fedt! Hvor har du fundet det henne og hvad hedder det?:)

  7. WOW – jeg er helt forelsket.

    Både det indre og det ydre, det er jo genialt!

  8. de har vist ingen børn…… men det ser godt ud……. Thorning kirke er ikke til salg😀
    hdue

Skriv et svar

