Skønt personligt hjem…

Så startede januar og første arbejdsdag har passeret….. er jeg den eneste som godt kan bruge bare lidt mere ferie….? Jeg nåede ikke engang halvdelen af det jeg havde sat mig for, men til gengæld har jeg fået slappet dejlig meget af! Og så slog det mig i går, da jeg trist måtte indse at nu var julen slut – der er kun 2 måneder til den første forårsmåned. Og det er da værd at se frem til😉 Og se så dette hjem – skønt og personligt og fyldt med ting som sikkert er hentet hjem fra fantastiske rejsemål…. Åhhh…. nu drømmer jeg endnu mere!

January has begun and the first working day has passed….. am I the only one who could use just a little more vacation….? I didn’t get to do half the things I set myself to do, but I’ve been relaxing a lot though! And it hit me yesterday, when I sadly had to realize that Christmas is over – there is only 2 months until the first spring month begins. And that is worth looking forward to:) And see this home – lovely, personal and filled with things which is probably brought home from fantastic travels…. Now I dreaming even more!

Foto: Mixr.se

4 responses to “Skønt personligt hjem…

  1. Hold da fast. Jeg er helt vild med den indretning og alle de flotte og unikke rejsefund!
    Især billedvæggene er flotte!
    Meget inspirerende billeder:)

    • Glad for at du kan li’ det – jeg er altså også ret pjattet med det.
      Er det ikke rigtigt at man bare får lyst til at tage ud i verden med det samme og gøre små kup ;o)

  2. – Jeg tager med! (GODT NYTÅR)

Skriv et svar

