Sidste krampetrækninger…

Så er det ved at være sidste krampetrækninger for jule-indlæg…. men det er jo fortsat 2. juledag, så her kommer lidt mere. Jeg så billederne her, i et Femina blad jeg købte og ærgede mig over at billederne ikke lå på nettet, for denne bolig er også lækker!!! Men heldigvis er billederne nu kommet på nettet så jeg kan benytte mig af dem og vise dem til jer – så se her, hvis du ikke allerede har hygget dig med selve bladet…. Glædelig bagjul…

It’s almost the last gasp for Christmas posts…. but it’s still second Christmas Day, so here is a little more. I saw theese pictures in a Femina magazine I bought and was sad that I couldn’t find the pictures online, because this house is just delicious! But thankfully the pictures are now online so I can show them to you – so look here if you haven’t already enjoyed the magazine itself …. Merry Christmas…

Foto: Femina

Skriv et svar

