Vores jul…

Så kom vi på den anden side af juleaften – og min aften var bare rigtig hyggelig. Jeg gik i seng kl 2.30 selvfølgelig alt for mæt men med en dejlig fornemmelse i hele kroppen! Jeg håber også at I har haft en skøn aften. Dagen i dag er brugt på kælketur med min farmand og hans kæreste og selvfølgelig mine to drenge – min kæreste og savlekongen. Og så ellers afslapning på sofaen og råhygge herhjemme…

Jeg tænkte at jeg ville slutte julen af med at vise jer vores jul på Østerbro, og ønske jer alle en rigtig GLÆDELIG JUL og også benytte lejligheden til at sige tak for jeres faste støtte – for jeg har lige netop rundet 200 faste læsere via BlockLovin. En ekstra julegave til mig – TAK😉

It’s now the day after Christmas Eve, and my night was really nice. I went to bed at 2.30 of course, far too full but with a nice feeling throughout the body! I hope that you had a wonderful evening too. Today is spent on a snowride with my dad and his girlfriend and of course my two boys – my boyfriend and my son.

I thought that I would round up Christmas by showing you our Christmas in Copenhagen, and wish you all a MERRY CHRISTMAS and also take this opportunity to say thanks for your support – because I’ve just reached 200 followers through BlockLovin. An extra Christmas present for me – THANKS😉

Prins Pil-finger a.k.a Savlekongen in action

Min farmors hjemmelavede nisser som har boet i radiatoren hele december. Kønne er de ikke – men de er fulde af nostalgi og hygge😉

Det er vist ingen hemmelighed at jeg er pjattet med Medusa

Fine stager jeg har vundet i mandelgave til tøse-julefrokosten. Heldige mig😉

Min mors klippede hjerter til vinduerne

Vores juletræ i år

One response to “Vores jul…

  1. Hej,
    Må jeg spørger til hvem der hr lavet det smukke malerie af ansigtet/hovedet som du har hængende?

    Mvh Eva

Skriv et svar

