Hvid jul…

Jeg krydser fingre for en hvid jul – hvad gør du?

I cross my fingers for a white Christmas – what do you do?

Puf fra Ferm Living og lampe fra Bestlite

“min” gyngestol fra IKEA

Taburet fra Tolix

3 responses to “Hvid jul…

  1. Hold op nogle lækre billeder!
    Stilfuld og på samme tid rigtig hyggelig jul:)

  2. Jeg håber på en lidt mindre hvid jul end den de kloge lover, så jeg kan nå hele vejen frem. Glædelig Jul til dig og savlekongen🙂

  3. Anni – jep jeg er også VILD med det😉

    Ploefff – håber du nåede frem trods snemængder.

    Håber at I begge har haft og har en rigtig dejlig jul😉

Skriv et svar

