Det skal jo ikke være jul det hele….

…så dyrk lige det her gulv – er det ikke flot! Kig forbi Stuen tv og se hvordan du gør. Men jeg tror i hvert fald at det kræver at du holder tungen lige i munden…

It’s not all about Christmas… so dig this floor – isn’t it great! Drop by Stuen tv and see how you do…

2 responses to “Det skal jo ikke være jul det hele….

  1. Åh hvis man da bare var modig nok.

    Men et ensfarvet gulv i en vild farve, kunne være et bud på en mindre vild udgave. Jeg overvejer!

    • Du har helt ret Malene! Jeg har en ret smal gang, som jeg godt kunne tænke mig at gå amok i – men jeg er sikker på at jeg vil få et blankt nej fra ham derhjemme😉

Skriv et svar

