Jeg har da forresten helt glemt….

This slideshow requires JavaScript.

…at fortælle at jeg var til Eames filmarrangement hos Paustian. De viste 8 små finurlige kortfilm lavet af Ray og Charles Eames. Meget interessant aften, og jeg vil helt sikker komme igen til næste år. Jeg blev meget facineret af historien om hvordan Ole Paustian havde fået fat i af alle 78 film. Jep der er lavet 78 kort film som handler om alt fra deres hus til en lille film om gammelt legetøjstog set ud fra et legetøjs-perspektiv… sjovt!

Jeg kunne desværre ikke tage billeder under filmen, men jeg har da været lidt omkring med mit Canon og klipset lidt andre ting…

I’ve simply forgotten to tell you that I was at the Eames film event hosted by Paustian. They showed 8 small quirky short films created by Ray and Charles Eames. Very interesting evening and I will certainly go again next year. I was very fascinated by the story of how Ole Paustian had got all 78 films. Yep they have made 78 short films about everything from their house to a little movie about old toy trains seen from a toy perspective … fun!

I couldn’t take pictures during the film, but I have been around a little with my Canon and clicked some other stuff …

5 responses to “Jeg har da forresten helt glemt….

  1. Ja, det var på tide😉 Nej, jeg vil bare sige tak for en hyggelig aften med sjove film midt i lækker-møbel-land aka Paustian med sneen væltende ned udenfor og ild i pejsen… Kan varmt anbefales!

  2. PS: Lækre billeder!!!

  3. Ja, det var SUPER hyggeligt – måske skulle vi gøre det til at tradition😮

  4. Dén er jeg med på!!!
    – Men så må vi også opfordre RUM til at lave goodie-bags😉

Skriv et svar

