Lækkert julepynt fra By Nord

Jeg fik lige lyst til at lave et lille indlæg om By Nord‘s julepynt. Jeg har nemlig været så heldig at få en lille stjerne i sælskind i adventskalendergave fra min mutti – den er bare fin.
By Nord har ikke det typiske jule-look, men det er nok også derfor jeg synes det er så fint! De fine huricanes står højt på min ønskeliste…

I just wanted to do a little post about Christmas decorations from By Nord, because I’ve been lucky to get a little star in sealskin in Advent Calendar gift from my Mom – it’s just so fine.
By Nord hasn’t got the typical Christmas-look, but it’s probably also why I like so much! The lovely huricanes is high on my wishlist …

Brug den som julekalender – og lad den så hænge bagefter. For den kan jo eksempelvis bruges til kærestegaver…

 Use it as a Christmas calendar – and also let it hang after Christmas. Because it can of course be handy for gifts from e.g. a boyfriend…

Skriv et svar

