Sjovt julepynt…

Julepynt fra Medusa er helt klart mit favorit julepynt. De små figurer er så grimme og sjove – og det er lige præcis det jeg synes gør det så fint. Jeg har efterhånden er god samling, men hvert år finder jeg et par nye figurer som meget gerne må komme med i min lille Medusa familie. I år lurer jeg på de fine rensdyr og de 4 vismænd med lys i hatten…
Har du noget yndlingsjulepynt?

Christmas ornaments from Medusa is definitely my favorite Christmas decorations. The figurines are so ugly and funny – and that’s exactly what I think makes it so great. I allready have a good collection, but every year I find a few new characters which are very welcome to join my little Medusa family. This year I’m considering the fine reindeer and the 4 sages with lights in the hat …
Got any favorite Christmas ornaments?

´

Du kan bl.a. købe Medusa hos RikkiTikki

Buy your Medusa at RikkiTikki

2 responses to “Sjovt julepynt…

  1. Helt enig, jeg har også ca. en fire af Johannesnisserne!!! Skønne🙂

  2. Ja det er alt for sødt julepynt..–

Skriv et svar

