På besøg hos – Carrie Bradshaw

Åhhh altså – jeg tror aldrig at jeg bliver træt af Sex And The City….. Har lige luret lidt på et par afsnit og tænkte at det da var oplagt at lave et bøsg hos Carrie Bradshaw….
Jeg er egentlig ikke rigtig til “hendes” stil – men jeg synes dog at billed-collagen bag sengen er et hit, og jeg arbejder på det herhjemme…

Hmmm…I don’t think that I’ll ever get tired of Sex And The City ….. I just watched a couple of episodes and I thought  – why not visit Carrie Bradshaw ….
Actually I’m not that fond of “her” style – but I like the picture collage behind the bed…

3 responses to “På besøg hos – Carrie Bradshaw

  1. Der blev rigtigt fint hjemme hos vores allesammens veninde Carrie efter hun gik til filmen, men jeg er nu mere til indretningen som den er i serien – mere rodet og hyggelig.

  2. Et walk-in-closet ville heller ikke være af vejen🙂 hehe..
    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  3. Ploefff: Ja, du har ret ;o) Mere hendes stil end den nye indretning.

    Christina: JEP JEP det står også aller øverst på min ønskeseddel – et walk-in closet😉

Skriv et svar

