Nye farver…

Så er der kommet nye farver til den elskede krenitskål fra Normann – lige som jeg ønskede mig! Jeg er pjattet med den røde og den limegrønne. Lur mig om de ikke kommer til at fremgå af min ønskeseddel til jul😉
TAK til Herbert Krenchel og Normann for den smukke skål!

There are new colors to the beloved KRENIT bowl from Normann – just as I wanted! I’m crazy about the red and lime green. They will for sure appear on my wish list for Christmas;)
BIG THANKS to Herbert Krenchel and Normann for the beautiful bowl!

 

4 responses to “Nye farver…

  1. Helt enig! Jeg har nemlig været på jagt efter en sort-i-sort i flere år og den kan erhverves nu og kommer helt sikkert på min ønskeseddel i alle størrelser!
    Men bare som en lille sidebemærkning, får jeg det samtidig sådan lidt, at den nu kan blive allemandseje og noget af det lidt særlige “går af”, fordi de kun kunne fås brugt… og dog, min egen Krenit med et lille afslag i emaljen holder jo alligevel🙂

  2. Du har så evigt ret – der er noget over det der vintage!!!!!! Men tilgengæld er det så også dobbeltpris…. Men jo et lille stik i hjertet kan jeg kun give dig ret i at det giver…. Men jeg har valgt at leve med det😉

    En sidebemærkning…. vidste I at mange at de krenitskåle som eksisterer i dag, er tyvstjålet fra fabrikken… I gamle dage smuglede de arbejdende kvinder dem nemlig ud i deres temmelig forede BH’er. Sjov tanke næste gang man falder over en på et loppemarked😉

  3. Hold da op! Nu er min så en af de store, så med mindre det var en meget stor-barmet kvinde, så er min nok kommet fra fabrikken på hæderlig vis😉
    Fin anekdote!

  4. Hæ hæ – ja det har den nok😉

Skriv et svar

