Børnetime

  

 

Så er det vist blevet tid til børnetime igen. Jeg har tidligere nævnt at jeg er igang med indretning af børneværelse, og så faldt jeg over disse billeder hos apartmenttherapy til indspiration. Godt nok er min søns værelse halvt walkin-closet halvt børneværelse, så der er desværre grænser for udfoldelsen. Men så må det være i næste lejlighed at jeg kan gå amok, for der er godt nok fri fantasi når det gælder børneværelser. Og som indretningsfreak, så er det jo ikke helt lige meget hvad der er på det der værelse!

Now it’s time for children hour again. I’ve previously mentioned that I started decorating my sons room, and I’ve come across these pictures from apartmenttherapy for inspiration. However my sons room is half walkin closet, half children’s room, so unfortunately I have limited possibilities to express my creativity. But then I can hope for a bigger place in our next home, so that I can go crazy. Because there is plenty of freedom for imagination when it comes to decorating children’s rooms.

Skriv et svar

