Skønne sol

Altså med al den sol de går og lover i vejrudsigten, så går jeg BARE og drømmer om en altan…. Jeg kan lige forestille mig selv hængende på væggen i 3. sals højde, med et glas køligt boblende i hånden i en afslappet stol, godt begravet i et boligmagasin eller med næsen i sky… Har du en altan? …for så er jeg slet ikke misundelig…😉

Because of all the sun they promis this week, I started dreaming of a balcony …. I can just imagine myself hanging on the wall in the third floor level, with a cool glass of bubbly in my hand in a relaxing chair, well buried in a housing magazine or with my nose in the cloud … Do you have a balcony? … I’m not at all jealous….😉

Foto: Alvhems mægler

4 responses to “Skønne sol

  1. ‘You and me both!!!’
    Var også lige til ‘Mit hjem er mit slot’ i solen i går, suk! Have eller altan står øverst på ønskesedlen…

    • Uha – kom ikke lige afsted alligevel…. vist ramt lidt af tømmerbørger fra Distortion dagen før og rigtig god sol i fælledparken på ryggen i solen😉 Men hører det var rigtig godt!

  2. Hej, jeg har tidligere læst et indlæg, hvor du skrev om sådan nogle stickers eller dimser, som man kunne bruge til at hænge op på væggen i stedet for at lave en masse huller i væggene, men jeg har kan ikke rigtigt finde det. Er det bare mig, der ikke kan finde det? Dejlig blog du har ellers:-)

Skriv et svar

