Toscana på Manhattan

Hvem der bare havde et loft man kunne sætte lidt i stand, for jeg er da helt pjattet med stigen i køkkenet og de store rum med meeeget højt til loftet!

I wish a had a loft I could decorate, because I’m absolutely crazy about the ladder in the kitchen and the spacious room!

Source: Martha Stewart

4 responses to “Toscana på Manhattan

  1. Nøj, hvor er det FEDT! Det der pap-legehus kan man få i Søtrene Grene btw.

    http://passionsforfashion.blogspot.com/

  2. Ja – man bliver helt kulret af at se på billederne!!!! Jeg får nærmest helt lyst til endnu engang af købe en faldefærdig hytte for så at sætte i stand igen – og det synes jeg selv er store ord, efter omgangen med vores nuværende hytte. Men SÅ fede er billederne!!!

  3. Hejsa🙂 jeg er er helt tosset med den stige der🙂 og ku rigtig godt tænke mig et til mit køkken da jeg slet ik ka nå op på de øverste skabe..

    ved du hvor man skaffe sådan en køkken/arkiv- stige🙂

Skriv et svar

