Pssst…

Hold øje med tilbud fra diverse magasiner. Der er penge at spare samtidig med at du får lidt godt at læse i!!!
Her er lidt forskelligt udvalg:

  • MissK lampen fra FLOS og 3 numre af Boligmagasinet for 799 kr. Lampen koster normalt 1.500 kr
  • 2 kopper fra Mater og 4 numre af RUM for 169 kr. Kopperne koster normalt 280 kr
  • Elements termokrus og  6 numre  af Boligmagasinet for 384 kr. Koppen koster normalt 649 kr
  • Sengesæt fra Night and Day, Fleecetæppe fra Karmameju, Dug fra Rabens saloner og meget mere…

Bladkiosken kan du få et godt overblik.

Look out for offers from various magazines. There is money to be saved while you get a fabulous magazine to read!
Here are a few different selections. At Bladkiosken, you can get a good overview.

4 responses to “Pssst…

  1. Har lige bestilt koppen og 6 numre af Boligmagasinet, men ville dog også gerne have nogle af de andre ting ;o)

  2. Jeg hoppede også på den med boligmagasinet. Man får 2 termokrus, hvis man bestiller dem sammen med Woman-bladene (:

    • Hej Kit
      Er det rigtigt…. sikke et scoop🙂 Tillykke med det! Har selv termokruset i min samling. Kunne ikke helt bestemme mig for hvilke kopper jeg skulle samle på, så nu er jeg gået igang med at samle lidt forskelligt. Hmmm…. måske skulle jeg lave et indlæg om det🙂 Altså min ubeslutsomhed😉 hi hi
      Glæd dig til at du modtager dem. De er super til te og TV🙂
      Stor hilsen Marina

Skriv et svar

