Endelig!!!

Så fik jeg endelig hængt gardinet ordentligt op!!!! Det har i snart et par måneder hængt med to kosteskafter holdt sammen med tape….hmmm… ja, man må jo tage andre midler i brug en gang imellem.
Men nu hænger det der – skønt!
(utroligt at man kan være så lang tid om så lidt nogen gange…)
Gardinet er fra HAY. Jeg fandt det på udsalg for noget tid siden.

I finally hung the curtain up properly!! For a couple of months now it’s been hanging with two broomsticks held together with tape …. hmmm … yes, you have to use other means sometimes.
But now it’s up – nice!
(unbelievable that you can be so long about so little sometimes …)
The curtain is from HAY, and I got it on sale some time ago.

4 responses to “Endelig!!!

  1. Må man spørge, hvad det er for et billede, du har hængende? Det ser fedt ud!

    • Det kan du tro. Billedet er af en kunstner som hedder Linda Horn (se Linda Horn.dk) Og jeg var så heldig at jeg vandt det i en lodtrækning i vores kunstforening på mit arbejde. Hvor heldig kan man være😉 Der er ellers ikke så mange der kan lidt det, da det er en smule dystert…. men super du synes om det😉 Jeg er selv HELT PJATTET MED DET!!!

  2. Det ville også lige være en præmie efter mit hovede. Tillykke med det – jeg kan virkelig godt lide det og vil tjekke hendes hjemmeside ud🙂

  3. Den er under udarbejdelse, men der er et link til galleri Rasmus som ligger i Skagen. Så hvis du kommer forbi der på et tidspunkt, så smut forbi😉 Der er også andre gode kunstnere…

Skriv et svar

